ONZE DIENSTVERLENING IN CORONA-TIJD

We kunnen ons voorstellen dat er vragen zijn over hoe wij onze klanten nog service kunnen verlenen tijdens de lockdown. Hieronder enkele antwoorden op de meest gestelde vragen.

 

VEEL GESTELDE VRAGEN

 

Gaan alle afspraken zoals montage en inmeten nog door?

Ja, onze monteurs zijn gewoon aan het werk en ook de inmeetafspraken kunnen gewoon plaatsvinden.

 

Wordt er interieuradvies aan huis gegeven?

Ja, onze interieuradviseurs komen op afspraak aan huis. We nemen dan stalen en voorbeelden mee en eventueel meten we de ruimte direct op zodat we een offerte kunnen maken. Alles uiteraard geheel vrijblijvend. Wilt u uitgebreider advies, dan kan onze styliste een uitgebreid interieurplan maken!

 

Worden bestelde producten nog geleverd?

Jazeker! Voor bezorging of montage nemen wij contact op om een afspraak te maken.

 

Hoe werkt videoadvies op afstand bij jullie?

We stemmen af wanneer we via videobellen (WhatsApp of Facetime) contact opnemen en lopen dan "samen"door de winkel om verschillende mogelijkheden te laten zien.

 

Komen jullie nog langs om op te meten en van advies te voorzien?

Ja, we komen bij de klant thuis om de maten op te nemen. Uiteraard houden we voldoende afstand en volgen we de richtlijnen van het RIVM.

 

Is de winkel nog open?

Onze winkel is gesloten, maar we zijn wel aan het werk en gewoon tijdens openingstijden bereikbaar.

 

Kunnen we voorbeelden bekijken zoals bijvoorbeeld een pvc-vloer of raamdecoratie?

We kunnen de gewenste stalen thuis afleveren en eventueel meer uitleg geven. Neem contact met ons op om hiervoor een afspraak te maken.

 

 

Een andere vraag? Schroom niet om ons te bellen! We staan heel graag voor u klaar!

© Linde Interieurs 2019